آتیلا حجازی: استقلال را می خرم، هر چقدر که باشد، پولش را هم دارم

به گزارش بیباپ، آتیلا حجازی: استقلال را می خرم، هر چقدر که باشد، پولش را هم دارم.

آتیلا حجازی: استقلال را می خرم، هر چقدر که باشد، پولش را هم دارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آتیلا حجازی درباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار ایران گفت: من حاضرم با مسئولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام نمایند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل شرح می دهم که این پول از کجا آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می دهید بحث واگذاری این دو باشگاه مثل دو دهه گذشته فقط در حد شایعه نباشد؟، گفت: نمی دانم بالاخره این تصمیم را می گیرند یا خیر، ولی اگر قرار است بفروشند قطعاً به شخص نمی فروشند. در نهایت اگر قرار است سهام این باشگاه ها را واگذار نمایند، یک نهاد یا مؤسسه پیدا می نمایند که مربوط به دولت باشد و آن را به فرد نمی دهند. واقعاً اگر قرار است باشگاه را واگذار نمایند من حاضرم بخرم و پولش هم مهم نیست.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه هدفش از خرید سهام باشگاه استقلال چیست، توضیح داد: من برنامه های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و طرفداران هستند، واگذار گردد. اگر من سهام را بخرم انگار که این باشگاه به طرفداران واگذار می گردد و از لحاظ مالی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می نمایند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1963

به "آتیلا حجازی: استقلال را می خرم، هر چقدر که باشد، پولش را هم دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتیلا حجازی: استقلال را می خرم، هر چقدر که باشد، پولش را هم دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید